Våra Växter

Våra Växter
Klicka på bilden så kommer du till våra växtlistor - med bilder!

21 oktober 2010

Problem

Japp. Jag har ideliga problem!
... Här på blogspot. Har ni det likadant?!

Några av problemen:
x Rätt var det är upptäcker jag att jag plötsligt är utloggad från blogger!
x Kommentarer jag skriver på andras bloggar trillar bara bort!
(beror det på nya "skräppostfunktionen"?...)
x Ibland uppmanas jag på andra bloggar att "välja profil"- men det hjälper inte vilken "profil" jag väljer. Funkar ändå inte!
Med mera....

Ni som inte fått/får besök: tro för all del inte att jag glömt er!
Hoppas problemen snart är avhjälpta så jag kan hälsa på hos er igen!
Och åter våga lita på bloggers inloggning så jag kan skriva ett ordentlig blogginlägg igen!

Ha en skön helg... så länge!;-)



PS Jag verkar ha fått bukt med "problemen" nu (hoppas jag!;-)...) 
- genom lite inställningsändringar här & där.... DS

8 kommentarer:

  1. Känner igen alltihopa när det gäller bloggstrul! Vad gör vi. hur kan man klaga? Väldigt irriterande är det i alla fall!

    Hoppas att det löst sig med bilen, vet inte var du bor men här finns buss till Slussen om det krånglar med bilen,
    Ha det gott!/Laila

    SvaraRadera
  2. Fniss, skriv nåt snällt så kanske det klarar säkerhetskontrollen! ;o)

    SvaraRadera
  3. Håller med, blogger har lite strul då och då och det är himla frustrerande.

    Ha det gott!
    Kram

    SvaraRadera
  4. Bloggstrul é ingé kul! Haha vilken slogan det blev :)
    Känner igen det också, man blir så trött på det. Har speciellt problem med ordverifieringen på många sidor.
    Ha en trevlig helg!
    kram
    nina

    SvaraRadera
  5. Ordverifieringen strular ibland men annars har jag inte haft problem mer än vid två tillfällen. Den ena gången kunde jag inte loggain på mitt konto och i helgen som gick ille bilderna inte laddas upp. Hoppas du fått rätsida med dina problem och att du får en skön helg / kram gittan

    SvaraRadera
  6. Kära vän, jag har upplevt precis samma sak och trodde på att jag blivit ringrostig, eftersom jag inte varit aktiv på ett tag. Skönt att veta att jag inte är ensam om problemen.

    Jag har nu i alla fall tagit bort ordverifieringen eftersom så många klagade på strulet.

    Hoppas bara att det reder ut sig...
    Stor kram
    Randi

    SvaraRadera
  7. Vad skönt att det ordnade sig med bloggproblemen. Hela vår dator har blivit helt tokig och har skumma saker för sig. Hoppas den skärper till sig snart.
    Kram

    SvaraRadera
  8. Svårt att ladda upp bilder har jag haft, men trodde det berodde på mig och mina bilder.
    Trevlig helg trots problemen
    Birgitta

    SvaraRadera