Våra Växter

Våra Växter
Klicka på bilden så kommer du till våra växtlistor - med bilder!

02 augusti 2013

Trogna trädgårdsvänner





















Bland det som blommar
här i vår trädgård just nu:
Praktklocka - Platycodon grandiflorus 'Hakon Blue'
och vit Rosenskära......


I dag hade vi "storfrämmande" i vår trädgård!;-)
Kära trädgårdsvännen Eva S med man James.
Åh vad jag är glad 
över  trogna trädgårdvänner!
Lydia (som jag nämner ibland.....)
och Eva är bland de 
som jag känt längst 
inom trädgårdsvärlden (ca 15-18 år?...)
Det är alltid lika roligt att mötas!
Och samtalsämnen har vi aldrig saknat!;-)
Välkomna tillbaka E och J!

6 kommentarer:

  1. Tack själva! Det var roligt att ses!

    SvaraRadera
  2. Jaaa du Nina, jag är så så glad över vår vänskap... den berikar mitt liv!



    Lydia

    SvaraRadera
  3. Trevligt med trädgårdsvänner, både de med rötter och de med två ben!
    Ha det gott!/Laila

    SvaraRadera
  4. Vackra blommor! Just nu njuter jag av min blåa frilandshibiskus som slagit ut. Tänk vad en trädgård kan bringa glädje. Och goda vänner, förstås!

    SvaraRadera
  5. Hejsan Nina!
    Låter som väldigt trevligt med trogna trädgårdsvänner - själv har jag för det mesta bara otrogna...;)!

    /Anja

    SvaraRadera