Våra Växter

Våra Växter
Klicka på bilden så kommer du till våra växtlistor - med bilder!

19 januari 2008

Fröjder på nätet

Det finns verkligen massor av "fröjder" på nätet. Kul att surfa runt bland blogar, hemsidor, forum , plantsidor... Ibland förstås för att skaffa snabb info. Eller "bara" hålla kontakt med nya & gamla vänner. Ibland för att njuta en stunds "ögonfröjd". Dregla över vackra växtbilder till exempel.

Vips har man skaffat på sig en ny "skradus" med önskeväxter!;-)

Länkarna jag lagt in här på min blog är till mina favoritblogar. Dom jag gärna återvänder till igen & igen. Likadant är det med länkarna till webbutiker.....


Här en ny härlig webbutik: http://www.elsashem.se/nIndex.asp.
Massor med fina saker till barn, för inredning, med mera...
Jag har lagt in den som länk bland webbutiker i högerspalten också....

Mina favoritblogar ser du i länklistan. Bland dem är Randis blog "Bland rosor och tistlar" min allra största blog-ögonfröjd ! Jag kan bara inte vara utan den! Måste gå in där & njuta minst en gång per kväll.;-) Både blogens lay out & Randis otroligt vackra bilder. Allt är bara så ljuvligt! Har du inte varit där - besök den! Men varning: stor risk att du inte kan vara utan den sen!;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar