Våra Växter

Våra Växter
Klicka på bilden så kommer du till våra växtlistor - med bilder!

25 maj 2008

Rosor är ändå alltid rosor

Rosor är förstås allra vackrast ute.... Men jag gläds också åt dem...
... på lampskärm och på smyckeskrin i olika former....















... på bilder i papp och på an-
slags-
tavlor.....
.... på en "nyttoskylt" i keramik....




... på tehuva, på kuddar och på kökssoffans dyna...







...på krokar och tapet...



... på sänggavelns tyg och på en rosett i spegelns hörn...

2 kommentarer:

  1. Rosor är underbara, och som du säger, inte bara ute.
    Du har många fina rossaker.
    Såg så underbara krukor häromdagen, men de var tyvärr inte i så bra skick. Annars hade de fått fälja med hem.

    Kram Mari i Marieholm

    SvaraRadera
  2. Jag tillhör också rosenälskarna, både i trädgården och i på saker hemma. :) Ljuvligt! Härliga bilder!

    Så fint din nävor blommar. För tillfället bor jag i Stockholm men jag har fått rapport om att mina nävor blommar fint hemma i Göteborg.

    Ha det gott! Karin (Karin A i gbg - AoT-forum)

    SvaraRadera