Våra Växter

Våra Växter
Klicka på bilden så kommer du till våra växtlistor - med bilder!

23 november 2008

Underbar familjehelg



I´m back!....
... från en underbar familjehelg i Stockholm!

Vi har firat barnbarnets 2-års-dag
och sonens 28-års-dag.


Tack alla ni som gett gullliga kommentarer i förra inlägget
till mina julkort
med mera!
Värmer!

Extra mycket värmde det förstås
se att en utmärkelse väntade på mig
hos Mari på blogen Hjärtat Mitt!
Tack söta, söta Mari!!

Jag ger utmärkelsen vidare till
alla
mina favoritblogare
som jag har länk till i högerspalten!!!
Jag klarar bara inte av att välja ut "bara" sju av er!;-)
Kram till er alla & tack för era härliga blogar!

Den här veckan kommer jag
att vara flitig här på blogen!
Vi ses snart!

Ha en bra måndag!

5 kommentarer:

  1. Hej Nina
    Vilken fin bloggsida du har, ska titta ordentligt nästa gång, såg länken nu i mejlet jag fick för flera veckor sedan,.....
    Hälsningar från kusin Ragna
    i ett snöstormigt Luleå

    SvaraRadera
  2. Hjärtligt välkommen tillbaka från den kungliga huvudstaden. Visst blir man glad för utmärkelsen, jag måste ta ta i min...imorgon... :o)
    Kram
    Lydias Gröna Fingrar

    SvaraRadera
  3. Kul det låter (jag räddade mej också hem från snöstormen igår, sonen finalkonsert i Berwaldhallen innan muck, julshopping med Ingrid och annat).

    SvaraRadera
  4. Ragna: Vad kul du hittade hit!;-) Välkommen tillbaka!
    Lydia: Värmer! Men- jag kalrar bara inte att "välja"! Så därför ger jag den till "alla" mina "favvisar"!
    Hannele: Sicken tur ni tog er hem!;-) Vi skippade innerstaden den här gången. Blir shopping i sista minuten för oss väl.... som vanligt!;-)

    SvaraRadera
  5. Va har du också varit i Stockholm i helgen?
    Vi kanske gick om varandra vem vet?
    Grattis till utmärkelsen.
    Ha det gott
    Annika

    SvaraRadera