Våra Växter

Våra Växter
Klicka på bilden så kommer du till våra växtlistor - med bilder!

17 december 2008

Vinnarna är dragna!

Den här hattasken var med mig till musik-skolans jul-konsert i kväll. Innehåll: De trettiofyra lapparna med namn på er som deltog i min blogtävling!


Först njöt vi förstås av våra duktiga elevers program i den ljuvliga medeltidskyrkan i Hjärsås. Bland dem några av mina sångflickor. De bjöd på ett knippe vackra julsånger, bland annat Silent Night i stämmor....



Under aftonen förärades också alla musiklärare en Amaryllis på stjälk -överräckt inslagen i cellofan- av musikskolans föräldraförening. Det betyder ytterligare två Amaryllis-fägringar i vårt hem....









Efter konserten hjälpte chef, kollegor & elever mig att dra fyra vinnare i min blogtävling. Min kollega höll asken och översåg hela tiden att allt gick rätt till... med hjälp av de gamla prästerna på kyrkans väggar!







Första vinnaren drog chefen. Han drog Annie på blogen Annalunda.


Andra vinnaren drog en av mina sångare...


....och hon drog Mari på blogen Hjärtat Mitt.




Tredje vinnaren drog en av våra cello-elever...


... och hon drog Susanne från Gotland (ingen blog)....





Fjärde vinnaren drogs av en saxofonelev...
...och hon drog Christer på blogen Stugan vid Transjön.









Grattis till alla vinnare!

Och tack än en gång till alla er som deltog!

Ha en bra torsdag!

6 kommentarer:

  1. Dåligt att jag inte vann! Ja ja, det får la gå ändå. Du är härmed utmanad att göra en liten test från min blog. Ha det bra

    SvaraRadera
  2. Hahaha, kul med en sån högtidig dragning!!!
    Innebär det att ni är har jullov nu?
    Kram,
    Lydias Gröna Fingrar

    SvaraRadera
  3. Yes!!!!
    Vad roligt. Och vilken rolig dragning.
    Skönt att vara ledig nu?
    Jag gör mitt sista pass idag, sen är jag ledig till den 26. Det ska bli så skönt.
    Du har fått mail.

    Kram Mari i Marieholm

    SvaraRadera
  4. Grattis till vinnarna, kul julklappar.

    SvaraRadera
  5. Hej Nina!

    Vad glad jag blir...alldeles fantastiskt roligt och vilken härlig dragning! Hälsa så gott till chefen! :)
    jag har varit iväg några dagar så det var bra att du messade!
    Jag önskar mig bokpaketet, och skulle bli jätteglad för det!

    Varma kramar och tack än en gång - Annie

    SvaraRadera