Våra Växter

Våra Växter
Klicka på bilden så kommer du till våra växtlistor - med bilder!

14 februari 2009

Valentinhälsning

En (sen !) hälsning
till er alla
på Alla Hjärtans Dag!


Tack, tack, tack
för alla söta hälsnings-kommentarer
och
varma hjärtan
till mitt förra inlägg!
Tyvärr fick jag kapitulera vid lunchtid i onsdags
och vända hem till sängen igen.
Nu är jag nästan feberfri om än inte helt återställd...
Men den här dagen kunde jag ju inte bara låta gå förbi
utan att sända
en varm hjärte-hälsning
tillbaka
till alla söta blogbesökare!!;-)
Hoppas snart vara tillbaka i blogvärlden igen!
Ha en bra söndag

10 kommentarer:

  1. Hejsan Fina Nina. Så glad att jag kommer in på din blogg, min dator har fått för sig att din blogg är lite farlig att beträda.
    Du får krya på dig, så hörs vi i nästa vecka.
    kramis Lydia

    SvaraRadera
  2. Hoppas att du snart mår riktigt bra igen och att du ändå haft en mysig alla hjärtans dag.

    Kram Mia

    SvaraRadera
  3. Krya på dej och ta hand om dej/Anne

    SvaraRadera
  4. Krya på dig jag tänker på dig.
    Kram
    Annika

    SvaraRadera
  5. ......och tack det samma!

    mvh, Anja

    SvaraRadera
  6. Tillåt dig att ta tid att bli frisk. Vi är inga ungdomar längre så det tar tid att bli helt frisk.
    Krya på dig o ha en skön vecka.

    SvaraRadera
  7. Hej Nina!
    Hoppas du känner dig bättre idag. Önskar dig en skön vecka!
    Kram
    Ann

    SvaraRadera
  8. Hoppas du blivit bättre och kan njuta av sportlovet (om du är ledig )

    SvaraRadera
  9. Skickar en Hjärtekram till dig även om det är lite sent!.
    Kram
    Marie

    SvaraRadera